2012. július 27., péntek

Prológus


544380_3945813295192_261757685_n_large
Mindenki azt hiszi, hogy az életem tökéletes. És mindezt miért? Mert az apukám New York egyik legnagyobb építkezési cégének a tulajdonosa, mert az anyukámnak van egy ruhatervező cége, és mert van két testvérem: egy nővérem, aki elég híres modellé nőtte ki magát, és egy bátyám, aki Londonban él, és ott jár egy football akadémiára mióta befejezte a gimit.
De azt senki sem látja, hogy valójában engem tartanak a szüleim a leghaszontalanabb gyereküknek. És hogy miért? Mert 18 évesen a modell karrierem nem tart ott, ahol annak idején a most 22 éves nővéremé tartott. Ugyan meghívtak már Victoria’s Secret fotózásra is, nekik ez nem jelent semmit. Ha meg is szakadtam, én akkor is egy kis porszem voltam a szemükben. Lehet, hogy nem voltam jeles az iskolában, de a közepes szintet mindig tartottam. Lehet, hogy nem voltam az élvonalban a modellek között, de az ügynököm is megmondta, 18 évesen még nagyon fiatal vagyok ahhoz, hogy bekerüljek. Akárhányszor szónokoltam ezt el apának és anyának, nem értették meg. Mindig a nővéremmel jöttek. Ő mindig is a család üdvöskéjének számított. A gimit csupa jelessel zárta, arról nem is beszélve, hogy nem egy hírességgel járt már.
Az egyetlen ember, akit igazán szerettem a családomban, az a bátyám volt. Ő megértett engem, amikor még nem ment el Londonba, mindig ő védett meg a szüleimmel és a nővéremmel szemben. Sokban hasonlítottunk egymásra. Őt sem tartotta apa sokra, de mindent bebizonyított azzal, hogy egyedül Londonba ment, és az óta sem kért sose kölcsön. Mindezzel pedig elnyerte apánk becsülését, ami azonban neki nem jelent semmit. Sosem szeretett tőle függeni.
A nővéremmel a kapcsolatom viszont borzalmas. Nem bírok vele egy légtérben lenni 5 percnél tovább. Nem bírom elviselni a lenéző tekintetét mindenkivel szemben, azt, hogy minden megmozdulásából süt a nagyképűség. Rengetegszer vitatkozok vele, amikből a szüleink sorozatosan neki adnak igazat még akkor is, ha egyértelmű, hogy nekem van igazam.
Ami pedig a barátaimat illeti, csak egy van. Matt, akivel nagyon megértjük egymást. Persze lehetne több is, ha akarnám, de ők nem lennének olyan őszinték, mint ő. Nem szerettem sose az érdekembereket. Pontosan elég is volt nekem Matt, aki bátyám helyett is bátyám volt. Sokban hasonló volt a sorsunk. Neki is gazdag szülei voltak, és őt sem tartották sokra a bátyjával szemben. Rengeteget járt az éjszakába bulizni. Nem tagadom, nem egyszer elkísértem, de mindezt sikerült titokban tartanom. Vagyis egy részét. Sokak szerint Matt vitt el a rossz irányba, és neki köszönhetem túlzott szókimondóságom. Csak éppen ezek az emberek nem ismernek engem. Nem tudják, hogy mennyi álmom van és mennyire vágyok már valakire, aki az én hercegem lesz. Sokan azt hiszik, hogy apuci elkényeztetett hercegnője vagyok, csak hogy ennek a fele sem igaz. Lehet, hogy sok ruhám van, lehet, hogy sok pénzem is, de sosem volt igazi szerető családom. Csak az a probléma, hogy ezt ők nem látják. 

13 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is a design nagyon szép lett, gratulálok hozzá;)
    Másodszor tetszett a prológus, kicsit talán nagyobb betűmérettel kéne írni, mert így - nekem(!) - elég zavaró volt, de érdekes történetnek ígérkezik, várom a folytatást;)
    Puszi, NS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) a betűmérettel meg majd kezdek valamit... xx

      Törlés
  2. Nem érdekel, hogy holnap jön a barátnőm, nem érdekel, hogy vasárnap megyünk a strandra, azt akarom, hogy hétfő legyen és olvashattam a folytatást! Ugyanúgy, mint az előző blogodnál, már az első sorok után beleszerettem!
    U.i.: Nagy piros pont azért, mert az előzőtől teljesen különböző környezetet teremtesz, nem pedig ugyanazt a sztorit kezdted el más nevekkel! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon örülök neki, hogy így vagy vele! :) szer9intem nem lett volna értelme, ha egy szinte ugyanolyan történetet megírok. akkor el sem kezdtem volna :D xx

      Törlés
    2. Hidd el sok olyat olvastam már. Nem nagyon tetszettek... éééés, hétfő van!!! :D

      Törlés
  3. Szia!
    Őszintén sajnálom hogy vége lett a másik blogodnak, de boldog vagyok mert legalább nem hagytad abba, mint néha mások..:/
    Szerintem ez a történet is olyan jó lesz, mint az előző!
    Bár nekem az előző teljesen beleköltözött a szívembe, de ne aggódj, ugyan úgy rendszeres olvasód leszek, kommentelni fogok, hisz imádom ahogy írsz!:)
    Nagyon tetszett.
    Puszi, Bubi:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is sajnálom, de nem írhattam örökké :) reménykedek benne, hogy sikerül megírnom olyan népszerűre! :) köszönöm szépen! :) xx

      Törlés
  4. Ez nem lehet igaz...már IMÁDOM!! :DD nagyon jól írsz és az előző blogodhoz hasonlóan ezt is olvasni fogom :) <3 azt akarom h hétfő legyen!! (igaz nem leszek itthon, de lesz wifi és a telómon fogom olvasni esténként :DD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki nagyon! :) hidd el, hamar eljött :) xx

      Törlés
  5. Szia:)
    Csak csatlakozni tudok a korábbi kommentelőkhöz:)
    Nagyon tetszett a másik blogod, és, alig várom hogy ezt is tudjam olvasni. Ami különösen tetszik, hogy teljesen beletudom élni magam Serena személyiségébe, mert hasonló az ő élete az enyémhez...:/
    Kíváncsi vagyok, mi lesz a folytatás.
    Várom a következőt^^
    Manoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki, hogy tetszik :) tényleg? milyen furcsa hogy így van :) igyekszem a következővel! xx

      Törlés
  6. Szia!
    Nagyon tetszik a blogod, az előzőt is elolvastam, és az is annyira jó volt! Kár, hogy vége, de örülök, hogy kezdtél egy újat :) Biztosan ez is ugyanolyan jó lesz mint az, vagy még jobb! :))
    Esetleg megkérhetnélek, hogy nézz be te is az én blogomba??:) köszönöm (:

    VálaszTörlés
  7. Sziaa! Hát, tudod én sem vagyok egy 1D rajongó (sőőt, wáá :D ) de a te sztorijaidat imádoom! <3 Az előzőt egyben elolvastam, az is nagyonnagyon jó lett, csak kár, hogy szomorú lett a vége :( (éés: még MINDIG nem vagyok 1D rajongó, sőőt, de tényleg, sajnáltam Georgit :) ) Ja, és még valami: Annyira nagyon örülök hogy Palvin Barbit raktad be Serenaként! (apropó, az én sztorimban is benne van egy Serena, csak ő angol, és cserediák) Na, visszatérve a kisregényemhet, imádom Barbit, nagyon örülök hogy ő lett Serena <3 És Mirandának is örülök (Miranda Kerr), ő szerintem annyira gyönyörű, csakúgy mint Barbi! :)) xoxo :)

    VálaszTörlés