2012. szeptember 29., szombat

Szavazás

Sziasztok! Most még nem új résszel jelentkezem, de azzal is igyekszem! Ma zárult le a szavazás, amiben szerencsére sokan részt vettek.
Az eredmény a következő lett:

Hétfő: 21 szavazat
Kedd: 15 szavazat
Szerda: 21 szavazat
Csütörtök: 15 szavazat
Péntek: 22 szavazat
Szombat: 42 szavazat
Vasárnap: 14 szavazat

Tehát az abszolút nyertes a szombat, vagyis minden héten szombaton tuti biztos, hogy lesz rész!
Ami viszont nem valószínű, hogy így lesz, az az, hogy péntek legyen még egy rész. Sokkal inkább örülnék annak, ha kedden, szerdán vagy csütörtökön kéne hoznom  részt, ezért elindítok egy újabb szavazást, amiben ki kell választanotok, hogy az említett 3 nap közül melyiken legyen. 
DE arra a döntésre jutottam, hogy mivel a péntek lett a második, ezért az lesz az a nap, amikor lehet, hogy lesz rész. Valamint lesz még egy ilyen nap is, de az majd még ettől a szavazástól fog függeni!
Remélem, hogy ezzel a rendszerrel így meglesz mindenki elégedve. Viszont ameddig nem lesz vége a most induló szavazásnak, addig még nem indul be ez a rendszer, úgyhogy jövőhéten még akármelyik nap hozhatom a részt/részeket!
Valamint még a bloggal kapcsolatos, hogy új designje van! Most sokkal világosabb, mint az előző, mert nem akartam megint olyan sötétet csinálni, bármennyire is tetszett. Nyugodtan mondhattok véleményt róla, örülnék neki!
És most olyat fogok csinálni, mint amit még soha. A következő részből hozok egy kis ízelítőt! Egy rövidke részlet az épp készülődő részből. Azt ne kérdezzétek, hogy mikor lesz fent a teljes 15. fejezet, mert nem tudom. Jövőhéten, ez biztos.


"- Tudod meglepett, hogy lejössz a bárba. - szólalt meg a semmiből Matt. Furcsán néztem rá. Miért ne mentem volna le? - Mármint lent lesz minden bizonnyal Harry is... - válaszolt a még fel nem tett kérdésemre. Hirtelen tudatosult bennem, hogy most újra kell találkoznom vele azok után...
- Erre nem is gondoltam! - csaptam a homlokomra.
- Nyugi, eljátszom, hogy a barátod vagyok, ha gondolod. - mosolygott rám biztatóan.
- Nem szeretnélek ebbe belekeverni... - kezdtem volna el a már ilyenkor megszokott beszédet, de Matt leintett.
- Nyugi, megígértem, betartom. - ölelt át a félkezével. Jobban belegondolva, nem is kell nagyon eljátszania. Sokak szerint a viselkedésünk egymással olyan közvetlen, hogy ha először látnának minket, azt hinnék, hogy együtt vagyunk. Talán ez egy kicsit könnyít a helyzetünkön. 
- Oké, akkor mély levegő! - hunytam le a szemem a bár bejárata előtt. - Amikor belépek, magyaráz nekem valamit, amin majd felnevetek, jó? - néztem nagy szemekkel Mattre.
- Ser, szerintem erre nincs szükség. - vigyorodott el, majd ott hagyva engem belépett a bárba. Meglepődötten néztem utána. Én egyáltalán nem ilyen belépőt terveztem!"

5 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Nekem nagyon tetszik az új kinézet, habár én telefonról olvasom a blogod és ott egy kicsit eltorzult. De láttam gépen és ott nagyon jó:))
    Hát a történeted az meg egyszerűen leírhatatlanul szuper. Egyszerűen imádom. Az a sok izgalom meg kalandok mindent tökéletesen írsz!!:) Nagyon nagy tehetséged van!! Azért remélem, hogy a végére majd összejönnek;)
    Ha kommentből szavazhatok akkor én a szerdát javaslom!:)

    Remélem továbbra is ilyen jó részekkel lepsz meg minket:))

    Zsanii:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Nekem nagyon tetszik az új kinézet, habár én telefonról olvasom a blogod és ott egy kicsit eltorzult. De láttam gépen és ott nagyon jó:))
    Hát a történeted az meg egyszerűen leírhatatlanul szuper. Egyszerűen imádom. Az a sok izgalom meg kalandok mindent tökéletesen írsz!!:) Nagyon nagy tehetséged van!! Azért remélem, hogy a végére majd összejönnek;)
    Ha kommentből szavazhatok akkor én a szerdát javaslom!:)

    Remélem továbbra is ilyen jó részekkel lepsz meg minket:))

    Zsanii:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! ú, hát azzal fogalmam sincs mit kell csinálnom, ha a telefonon eltorzult... asszem az úgy marad ;D
      nagyon, nagyon köszönöm a sok dicsérő szót! elmondhatatlanul jól esik az összes! és továbbra is igyekszem izgalmassá tenni, mert szeretem visszaolvasni az ilyen kommentátorokat, mint a tiéd is. :))
      igyekszem, ígérem! ;))
      xx

      Törlés
  3. úr. isten. :) Nagyon jó lett a designje és a kis ízelítő is megtetszett! :) Már nagyon várom, mert már ezt is olvastam volna tovább! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! örülök neki nagyon, hogy tetszik! :)) xx

      Törlés