2012. december 15., szombat

II. - 5. fejezet



'Mélyponton lenni egyrészről jó dolog; onnan csak fölfelé visz az út."

Eldöntöttem, hogy teljesen megújulok. És tudom, hogy ezt már nem egyszer elhatároztam, de most komolyan is gondoltam. Nem lett volna szabad ennyi időt áldozni arra, hogy siránkozzak a múlton. Fájt nagyon, és ez normális volt, de egy fiú miatt egy könnycseppnek sem lett volna szabad kifolynia a szememből. Az már más kérdés, hogy nem rég még azt hittem rá, hogy ő nem csak egy fiú, hanem a fiú.
Teljes mértékben arra akartam koncentrálni, hogy a legjobb formámat hozzam, mire Londonba érkezem. Ezért azt a döntést hoztam, hogy lemegyek edzeni az egyik közeli edzőterembe. Felvettem egy feszülős fekete pamut rövidnadrágot egy fehér kapucnis pulcsival és egy jó nagy táskába belepakoltam egy üveg ásványvizet, a pénztárcámat és még azokat a dolgokat, amikre úgy éreztem szükségem lehet, majd az edzőcipőmet felvéve elindultam otthonról. Pár utcányit lesétálva beléptem a konditerem nagy üvegajtaján. A pultos férfihoz lépve váltottam magamnak egy bérletet, ami a következő másfél hétben lehet majd felhasználni, utána megcéloztam az egyik futógépet. Elővettem a táskámból a telefonom és csatlakoztattam hozzá a fülhallgatómat, utána pedig felléptem a gépre. Elindítva a zenét futni kezdtem. Nem terveztem meg előre, hogy mennyit. Addig akartam, ameddig a tüdőm bírja.

~*~

- Merre jártál? - kérdezte az ágyamon ülve Anne. Felhúztam a szemöldököm, amikor megláttam, hogy a szobámban van.
- Edzettem. - válaszoltam megrántva a vállam.
- Hogy hogy? Felébredtél végre, és nem siránkozol? - kérdezte. Miért éreztem úgy, hogy élvezte a helyzetet?
- Hülye voltam, tudom. De ennek vége. - mondtam komolyan, majd levágtam magam az ágyamra, és a laptopomat magam elé véve bekapcsoltam. 
- Örülök, hogy észhez tértél. Kicsit unalmas lett, hogy sajnáltatod magad... - mosolyodott el halványan. Ránéztem, és azonnal tudtam, hogy nem gondolja komolyan azt, amit mondott. Egyszerűen csak azért csinálta ezt, hogy ne essen bele a jó testvér szerepbe. Sose akart az lenni, de az utóbbi időben akaratán kívül is az lett, még ha nem is teljesen. És persze ez így jó volt, de nem vártam el tőle, hogy így is maradjon. A csoda már így is megtörtént. 
- Én is örülök neki. - mondtam halkan, mire lassan felállt, és kisétált a szobából. 
Mosolyogva szegeztem a gépem képernyőjére a tekintetem. Beléptem a twitter fiókomba. Nézelődtem egy kis ideje már rajta, amikor váratlan dologgal találtam magam szembe. Valaki belinkelt nekem egy oldalt. Pontosabban egy pletykaoldal linkjét. Nem tudtam mire vélni, de rákattintottam. Csendesen olvastam el magamban a szöveget, ami a képen állt. Elkerekedett a szemem. Nem hittem el, hogy még mindig ezen lovagolnak.

Harry Styles exe továbblépett? 

Ugyan már lassan 3 hete annak, hogy feltehetőleg véget vetettek finoman szólva rövid kapcsolatuknak, Serena Wood úgy tűnik, csak most lépett tovább az eseten. És ezt honnan vesszük? A napokban árulkodó állapotfrissítéseknek lehettek a tanúi a követői. 
"Itt az ideje, hogy újra kezdjek mindent! #erősvagyok"
Olvashatták sokan. Nos, ezek szerint a lány igenis komolyan gondolta a kapcsolatát Harry Styles-al, de mint tudjuk, a fiú nagy nőcsábász hírében áll. Úgy tűnik ez most is megmutatkozott... A következő kérdés pedig mindenkiben az lehet, hogy mit gondolt S.W., majd valami komoly lesz közöttük? Vagy esetleg csak azért szerette volna ezt a kapcsolatot, hogy modell karrierjét beindítsa? Mert ige, egy modell lánnyal van dolgunk.
Rengeteg kérdés van még ezzel a dologgal kapcsolatban, de mi azon leszünk, hogy mindent kiderítsünk. Úgyhogy már nagyon várjuk, hogy mik lesznek a következő fejlemények! 

Idegesen az ágyamra csaptam. Nem hittem el, hogy még mindig ez a téma. Hogy én vagyok a téma. 
Azt még elviseltem, hogy pár hete erről cikkeztek, mert Harry híres, ez vele jár. De hogy ennyi idő után is... Mi közük van nekik ahhoz, hogy velem mi van? Nem vagyok celeb, hogy ezt kéne csinálniuk... Vagyis lassan már azzá tesznek. 
Ezek után puszta kíváncsiságból beírtam a nevem e keresőbe, mire rengeteg találatot kiadott. Az elsőre rákattintottam, és tátott szájjal figyeltem, hogy miket állítanak rólam.

Harry Styles volt barátnője csak hírverésért volt a sztárral?!

Nem mondunk újat azzal, hogy ki is az a Serena Wood. Harry Styles egyik nyári futókalandja. Vagy még annyi se. A lányról nem hallhattunk sokat, hiszen nagyon kezdő modell, különösebb képei nem is jelentek meg sehol. Talán pont ezt szerette volna megváltoztatni azzal, hogy napjaink leghíresebb fiúbandájának egyik tagjával bonyolódott bensőbb viszonyba. És ezzel mit ért el? Mindent! A világ leghíresebb pletykalapjai és oldalai írtak róla, rengeteg fotósnak megakadt rajta a szeme. Valljuk be, elérte a célját. És hogy mi mind ezt honnan tudjuk? Közeli forrásokból. 

Az első kérdés ami megfogalmazódott a fejemben, hogy mégis milyen közeli forrásról beszélnek? Ki lehetett az, aki ilyet adott ki? Mert még hogyha lenne valamiféle igazság alapja megérteném. De ennek aztán... Fogalmuk sincsen arról, hogy mekkora baromságokat hordanak össze-vissza. 
Elment a kedvem mindentől, csak lehajtottam a gépem tetejét és félre raktam. Elterültem az ágyamon és a plafon bámulásával töltöttem az időm, közben azon gondolkozva, hogy hogyan tovább. 

14 megjegyzés:

  1. már bocs de a fejezet felét véletlenül nem raktad be? csak mert ez nem fejezet hanem pár mondat. én olvasom a blogod folyamatosan eddig a részek mennyisége is jó volt, demost egyre kevesebb lesz ezzel a résszel pedig teljesen kiverted a biztosítékot.
    Pepsz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Pepsz! Nem tudom ki vagy, de örülök annak, hogy eddig olvastad a történetem!
      Nem, nem felejtettem el a felét berakni. Ez a rész ilyen hosszú, ha pedig nem tetszik, nem tudok vele mit csinálni. ;)
      Szerintem igazán megérthetnéd, hogy nem mindenki időmilliomos, nem tudok mindig hosszú részeket hozni. Persze igyekszem, de van amikor nem jön össze, mint most is. Fogalmam sincs, hogy neked mennyi időd van, de ezek szerint elég sok lehet! És egyébként azzal nem is lenne semmi baj, ha megjegyzed, hogy rövid a rész, ha kultúráltan leírod... De szerintem ez, hogy "már bocs de a fejezet felét véletlenül nem raktad be?" egyáltalán nem az ;)
      Egyébként meg örülök, hogy leírtad a véleményed, mert legalább tudom, hogy hosszabb részekre kell törekednem. De ezelőtt sem jött össze mindig, ez után sem fog. Ezt el kell fogadni és kész.

      Törlés
  2. Szia! :) Szerintem ez a fejezet is jó lett! :) Kicsit tényleg rövid. De ilyen is kell nem?! De! :) Szóval a lényeg az hogy kíváncsian várom a következő részt! :) Alig várom már hogy újra találkozzanak Harryvel.^^ Siess kérlek a következővel.:) Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi! :) Sajnálom, hogy rövid, de nem is az, hogy ilyen is kell, hanem, hogy nem volt időm hosszabbat írni. Ráadásul szerintem elég gyakran vannak részek, úgyhogy mindig kilehet várni a következőt, ha ez rövid is... Igyekszem! :) xx

      Törlés
  3. Szia :) 1D_Dorina vagyok, itt Dorinaa neven szoktam írni neked de most megváltoztattam a nevemet. :) Szóval nagyon szemetek Serrel :I Annyira sajnálom, pedig semmit se tudnak róla....pedig pont talpra állt volna....
    Amúgy remek rész lett, tetszenek a cikkek benne ;)

    VálaszTörlés
  4. Szia!:) Meglepi nálam! (legalul találod meg) --> http://onedirectionlovestorywithlisa.blogspot.hu/p/dijaim_6.html

    VálaszTörlés
  5. Szia!:) Nagyon jó lett várom a kövit már nem férek a bőrömbe úgyhogy siess.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett :) szegény .pedig már pont felállt volna :/ kaptál egy díjat tőlem :) (http://datewithaspy.blogspot.hu/)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Köszönöm a díjat is nagyon! :) xx

      Törlés
  7. Nézz be a blogomra, hagytam neked egy kis meglepetést! L*

    VálaszTörlés